Nejčastější otázky
Pro koho je produkt „Levnější teplo 2016“ určen?
Sleva je připravena od 1. ledna 2016 pro zákazníky připojené k sekundárním rozvodům tepla (domácnosti, školy, veřejné budovy, podnikatelské subjekty a další), kteří s námi uzavřou víceletou dohodu o odběru tepelné energie.
Kolik ušetřím?
„Levnější teplo 2016“ nabízí dvě produktové řady. První z nich nabízí smlouvu na 5 let s cenou o 14,5 % nižší, než standardní cena. Druhou alternativou je roční kontrakt s cenou nižší o 3 %. Pro průměrnou domácnost to znamená, že může ušetřit i 3000 Kč ročně na vytápění svého bytu (průměrný odběr 2014 – 27 GJ).
Kdo mi pomůže s vysvětlením nového produktu?
Obchodní oddělení Teplárny Liberec je připraveno projednat veškeré detaily nové smlouvy, odpovědět na případné dotazy a připravit dokumentaci k podpisu. Kontaktujte nás na telefonu 485 386 311 nebo na emailu zc.vv1713591613m@ilt1713591613.dohc1713591613bo1713591613.
Proč je sleva podmíněná vázaností?
Je to právě dlouhodobý partnerský vztah s našimi zákazníky, který nám zaručí návratnost investic do efektivity soustavy. Zasmluvnění zákazníků na delší časové období nám tak umožňuje lépe plánovat výši a zaměření investic. Celý systém centrálního zásobování teplem tak bude v budoucnu stabilnější, z čehož budou profitovat zákazníci, kteří se dlouhodobě zbaví jakékoli starosti o teplo.
Jakou má zákazník jistotu, že slevu opravdu v ceně tepla dostane?
Slevu v ceně tepla oproti standardní ceně garantuje zákazníkovi nová smlouva s Teplárnou Liberec. V obsahu smlouvy je popsán cenový model, samotná sleva v ceně tepla a také její každoroční garance po dobu 5 let od roku 2016 (tedy pro období 2016 – 2020).
Jak bude garantováno, že Teplárna Liberec nenavýší uměle standardní cenu?
Sleva ve výši 14,5 % (pětiletý kontrakt) a 3 % (roční kontrakt) je zaručena dlouhodobou smlouvou a garance této slevy je právě obsahem smlouvy. Náklady i zisk teplárny podléhají přísné regulaci ze strany Energetického regulačního úřadu. Cena pro zákazníky s dlouhodobou smlouvou bude vždy výhodnější, než pro zákazníky bez dlouhodobého závazku.
Je sleva spojená i se snížením komfortu pro zákazníky? Změní se nějak poskytované služby?
Teplárna Liberec se nechystá nijak snižovat komfort vytápění a jakkoliv měnit přísné parametry výroby tepla. Naopak je i nadále připravena zákazníkům nabízet všechny služby, které jsou v ceně tepla již zahrnuty a k nim patří i non-stop servis a dohled nad dodávkami pro každého zákazníka a další.